Pages

ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM / ON AIR

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Τρίτη 17 Αυγούστου 2021

Δραματική έκκληση οικογένειας στα Άνω Λιόσια - Ζουν χωρίς ρεύμα σε άθλια κατάσταση



 

 

Το zougla.gr δημοσιεύει την έκκληση για βοήθεια μιας οικογένειας που βρίσκεται σε άθλια κατάσταση, με σοβαρά προβλήματα υγείας.

«Ονομάζομαι Δήμητρα ειμαι κάτοικος της περιοχής Άνω Λιοσίων ζω με τον άντρα μου και με το μικρό μας εγγονάκι 6 ετών. Στο σπίτι που μένουμε δεν υπάρχει ρεύμα η ΔΕΗ μας το έχει κόψει λόγο οφειλών...Ο σύζυγος μου είναι με 87% αναπηρία, ζούμε με μια μικρή σύνταξη που δεν μας βγαίνουν ούτε για τα φάρμακα του....

Έχει κάνει πάρα πολλά χειρουργεία στην διάθεση σας είναι όλα τα χαρτιά των χειρουργείων που έχει κάνει. Παρακαλώ μέσα από την καρδιά μου, αυτή την στιγμή δεν έχουμε ούτε ψωμί ούτε για το εγγονάκι μας αλλά ούτε και για τα φάρμακα του συζύγου μου.

Ζητάω τη στήριξη σας! Παρακαλώ μέσα από την ψυχή μου βοηθήστε μας να μπορέσω να σταθούμε λίγο στα πόδια μας...Να μπορέσω να αγοράσω ένα πετρογκαζ να μπορώ να μαγειρέψω...

Ο Θεός να σας έχει όλους καλά και ζητάω συγγνώμη  είμαι σε ΑΠΌΓΝΩΣΗ όποιος θέλει και μπορεί να μας βοηθήσει είτε με τρόφιμα είτε με πετρογκαζ ή με τα φάρμακα η ακόμα και οικονομικά.

Το τηλέφωνο επικοινωνίας 6970394075 και ο τραπεζικός Λογαριασμός της Εθνικής Τράπεζας είναι GR3401100740000007400471202 και βγαίνει στο όνομα μου Δήμητρα Ξ».

 

*zougla.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου