Pages

ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM / ON AIR

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Ποινή φυλάκισης 8 μηνών με αναστολή στον Στέλιο Διονυσίου

Ένοχος κρίθηκε την Παρασκευή από το Γ' Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο ο τραγουδιστής Στέλιος Διονυσίου για τα αδικήματα της επικίνδυνης σωματικής βλάβης, της απείθειας και της εξύβρισης. Ο κ. Διονυσίου ήταν παρών στο δικαστήριο.


Συγκεκριμένα ο κ. Διονυσίου κρίθηκε ένοχος για εξύβριση και απείθεια, σχετικά με το περιστατικό που σημειώθηκε πριν από μερικές ημέρες με αστυνομικό, όταν ο τραγουδιστής προσπάθησε να περάσει με το αυτοκίνητό του από σημείο της Βασιλίσσης Σοφίας, το οποίο ήταν κλειστό από την αστυνομία.

Η κατηγορία για επικίνδυνη σωματική βλάβη, μετατράπηκε σε απλή σωματική βλάβη από αμέλεια και ο τραγουδιστής καταδικάστηκε σε φυλάκιση 8 μηνών με τριετή αναστολή. 

Μετά από αίτημα του συνηγόρου του κ. Διονυσίου,  Βασίλη Καπερνάρου, αναγνωρίστηκε στον τραγουδιστή το ελαφρυντικό του πρότερου έντιμου βίου.

Ο αστυνομικός ο οποίος είχε υποβάλει τη μήνυση εναντίον του κ. Διονυσίου ήταν και αυτός παρών στην αίθουσα και έκανε μέσω του δικηγόρου του δήλωση παράστασης πολιτική αγωγής.

Το χρονικό της δίκης
Ο συνήγορος του αστυνομικού, κ. Μαντούβαλος, ζήτησε από την πλευρά του κατηγορούμενου για να ανακληθούν οι μηνύσεις, να ζητήσει συγγνώμη για όλα.

Ο συνήγορος του κ. Διονυσίου, κ. Καπερνάρος, τόνισε ότι ο πελάτης του είχε ζητήσει συγγνώμη στο αστυνομικό τμήμα και ο αστυνομικός είπε ότι δεν την δέχεται. «Έχουμε πρόθεση να ζητήσουμε συγγνώμη για την εξύβριση αλλά για τη σωματική βλάβη που δεν έγινε δεν ζητάμε συγγνώμη», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια επικράτησε ένταση μεταξύ των δικηγόρων για δικονομικά ζητήματα με τον κ. Μαντούβαλο να ζητά να προχωρήσει κανονικά η διαδικασία και να γίνει κανονικά το δικαστήριο.

Η δίκη ξεκίνησε και η πλευρά του κ. Διονυσίου πρόβαλε τον ισχυρισμό ότι βρισκόταν σε κατάσταση ανάγκης, καθώς αισθανόταν αδυναμία και είχε ανάγκη ιατρικής περίθαλψης. Επίσης διατύπωσε επίμονα το αίτημα να ανοίξουν οι κάμερες.

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση δεν παρατηρήθηκαν μικροσκοπικώς κακώσεις σώματος, ενώ από την ιατρική γνωμάτευση του ΓΝΑ προκύπτει κάκωση,  όμως δεν προκύπτει ακτινολογικά.

Ο εμπλεκόμενος στην υπόθεση αστυνομικός τόνισε στην κατάθεσή του:

«Ήμουν στην οδό Δορυλαίου και Σοφίας. Εγώ είχα στην ευθύνη μου τη Δορυλαίου. Μας είχαν ενημερώσει από το κέντρο ότι πλησιάζει η πομπή των επισήμων και να έχουμε το νου μας. Τότε πλησιάζει ένα τζιπ που ανέβαινε στη Βασιλίσσης Σοφίας και πήγαινε προς Κηφισιά, έκανε όμως αριστερά να μπει στη Δορυλαίου και είδα ότι υπήρχε μια ένταση με το συνάδελφο που ήταν εκεί. Τότε το αμάξι ξεκίνησε, έκοψε την κορδέλα και ήρθε προς τη Δορυλαίου. Ερχόταν καταπάνω μου, έκανα στην άκρη και με χτυπάει με τον καθρέπτη και προχωρώντας με χτύπησε και στο δεξί χέρι, στο δάκτυλο. Βλέπω την πινακίδα, του φωνάζω, θα σου κάνω μήνυση και σταμάτησε. Κατέβηκε και ήρθε προς το μέρος μου και λέει: «Τι θες ρε μαλάκα, θέλω να περάσω». Ήταν εξαγριωμένος σε τρομερή ένταση. Του λέω θα καλέσω περιπολικό να πάμε από το τμήμα να σου κάνω μήνυση. Δεν μου είπε τίποτα για την κατάσταση της υγείας του ή ότι έχει πρόβλημα, αλλά άρχισε αμέσως να με βρίζει. Πήγα στο τμήμα. Είχε ενημερωθεί το ΕΚΑΒ και με ρώτησαν αν έχω κάτι και ανέφερα ότι πονάει το δάχτυλο μου και με πήγαν στο νοσοκομείο. Μου είπαν να το έχω σε πλήρη ακινησία, το είχα δεμένο».

Ο κ. Ζιούτος, αστυνομικός που κατέθεσε και αυτός ως μάρτυρας, ανέφερε:

«Είμαι δόκιμος αστυνομικός. Ήμουν στην διασταύρωση Βασιλίσσης Σοφίας με Δορυλαίου. Συγκεκριμένα εγώ ήμουν στη μέση του δρόμου πάνω στη Β. Σοφίας. Ήρθε με το αμάξι ο κ. Διονυσίου και ήθελε να περάσει και φώναζε. Του εξήγησα να πάει στο τέλος του δρόμου αριστερά και να κάνει τον κύκλο. Συνεχίζει να φωνάζει και λέει: «Εγώ θα περάσω γαμώ την Παναγία σας». Στη συνέχεια κόβει την κορδέλα και περνάει. Ο άλλος συνάδελφος ήταν στην απέναντι μεριά στη Δορυλαίου. Μας χώριζαν οι κορυφές κυκλοφορία τις Β. Σοφίας. Το αμάξι του Διονυσίου πήγε προς τη Δορυλαίου που ήταν ο συνάδελφος και πέρασε το δρόμο. Είδα μετά το συνάδελφο να κρατάει το χέρι του. Ο κ. Διονυσίου κατέβηκε από το αμάξι του και έβριζε. Συγκεκριμένα είπε κωλόμπατσοι θα σας γαμήσω».

Ένας ακόμη μάρτυρας αστυνομικός, ο κ. Αναστασόπουλος τόνισε:

«Υπηρετώ ως εκφωνητής στη ΓΑΔΑ. Με κάλεσε υπηρεσιακά και μου λέει είμαι ο αστυφύλακας τάδε. Ήταν πολύ ταραγμένος και μου λέει ότι ένας οδηγός με χτύπησε και με εξυβρίζει. Άκουσα και εγώ μέσα από το τηλέφωνο τη φράση άντε γαμήσου ρε μαλάκα».

Η απολογία του Στέλιου Διονυσίου
Ο κ. Διονυσίου ανέφερε μεταξύ άλλων στην απολογία του:

 «Υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία με τον ασφαλιστή μου για να πάω στην Αθηναϊκή Κλινική. Ανέβαινα τη Βασιλίσσης Σοφίας για να πάω στην κλινική και μου λέει ο αστυνομικός σε μια πρώτη διασταύρωση να κάνω τον κύκλο. Πάω στην επόμενη διασταύρωση και μου λένε πάλι ότι δεν μπορώ να περάσω. Επειδή ένιωθα ένα βάρος μεγάλο και υπάρχει και ιατρικό ιστορικό στην οικογένειά μου επιπροσθέτως χάσαμε τον πατέρα μας τελείως ξαφνικά από καρδιά. Η απαγόρευση με εκνεύρισε, μίλησα άσχημα και ζητάω συγγνώμη για αυτό και πέρασα το δρόμο. Στη Δορυλαίου υπήρχε και άλλος αστυνομικός και τον προσπέρασα και αυτόν, άκουσα ένα θόρυβο σαν να βρήκε κάπου το αμάξι, προφανώς στον αστυνομικό. Όπως πέρναγα, πιθανό να ακούμπησε στον καθρέφτη. Πήγαινα με 10 χιλιόμετρα. Κατέβηκα να δω πώς είναι ο αστυνομικός, δεν φαινόταν να έχει κάτι. Είχα όμως πολλή ένταση, διότι ήθελα να πάω στο νοσοκομείο και του μίλησα πολύ άσχημα και ζητάω συγγνώμη για αυτό και πάλι. Έδωσα τον ιερότερο όρκο που έχω στην ζωή μου στα κόκαλα του πατέρα μου δεν είχα καμία πρόθεση να τον χτυπήσω. Σέβομαι απόλυτα την αστυνομία».


*zougla.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου