Pages

ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM / ON AIR

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Έγκλημα στο Κορωπί: «Ξεγελούσε δύο γυναίκες. Τις είχε και τις δύο για να παίζει»

Δύο γυναίκες στα δίχτυα του ερωτικού πάθους έγιναν «παιχνίδι» για τον 41χρονο άνδρα, τον οποίο μοιράζονταν για χρόνια, με αποτέλεσμα η μία να οδηγηθεί στο έγκλημα και η δεύτερη στον θάνατο.

«Ξεγελούσε δύο γυναίκες. Τις είχε και τις δύο για να παίζει. Διέλυσε δύο σπίτια, κατέστρεψε δύο οικογένειες… Τέσσερα παιδιά έχουν μείνει χωρίς οικογένεια».


Με αυτά τα λόγια περιέγραψε την «ολέθρια σχέση» της 27χρονης κατηγορουμένης Νικολέτας Παπαϊωάννου ο πατέρας της, ο οποίος καταθέτοντας στο δικαστήριο αναζήτησε τον πραγματικό, κατ’ αυτόν, ένοχο για αυτήν την τραγωδία στο πρόσωπο του 41χρονου Γιάννη Θοδωρή, ο οποίος ακόμη και σήμερα δείχνει να μην έχει συναισθανθεί το μέγεθος του δράματος το οποίο βιώνουν τα τέσσερα παιδιά που έχει αποκτήσει μαζί με τις δύο γυναίκες.

«Όλα ξεκίνησαν από αυτόν τον άνθρωπο. Και οι δύο κοπέλες ήταν θύματά του. Μπλεκόντουσαν και χτυπιόντουσαν. Έπρεπε να τον είχε διώξει η κόρη μου. Της έλεγα "σας κοροϊδεύει και τις δύο". Και ο πατέρας του θύματος σε μια συνάντηση που είχαμε πριν γίνει το κακό μου είχε πει "κατέστρεψε εμάς, θα καταστρέψει κι εσάς”» ανέφερε.

Ο μάρτυρας, ο οποίος, μία ημέρα μετά το φονικό, είχε δεχθεί την επίθεση του 41χρονου, που μπήκε στο σπίτι του και τον πυροβόλησε με καραμπίνα, τραυματίζοντάς τον ευτυχώς ελαφρά, τόνισε πως από την αρχή ήταν αντίθετος σ’ αυτήν τη σχέση της κόρης του. «Δεν έχω καμία σχέση με τον Γιάννη και ούτε θέλω, αν και είναι πατέρας των εγγονών μου. Και κανείς άνθρωπος να μην έχει σχέση με τέτοιους ανθρώπους» είπε και αναρωτήθηκε: «Δύο κοπελάρες να σφάζονται για τον Γιάννη, είναι δυνατόν; Μα να τις ξεγελάει και τις δύο αλλά και τους υπόλοιπους εμάς. Τι πατέρα θα δουν αυτά τα παιδιά αύριο, τα εγγόνια μου σκέφτομαι...».

Σύμφωνα με τον πατέρα της κατηγορουμένης πάντως, το 35χρονο θύμα δημιουργούσε συνεχώς φασαρίες στην κόρη του, αν και, όπως αποδείχθηκε, ο 41χρονος Γιάννης τούς έλεγε ψέματα πως είχε πάρει διαζύγιο.

«Η κόρη μου μού είπε ότι την απειλούσε ότι θα σκοτώσει τα παιδιά. Της έλεγε "θα σκοτώσω τα μπάσταρδα"...» τόνισε.

Αναφερόμενος στο μοιραίο βράδυ του περασμένου Αυγούστου, ο κ. Παπαϊωάννου κατέθεσε πως ήταν ο ίδιος που παρέδωσε την κόρη του στην αστυνομία.

«Είχε πάρει το αυτοκίνητο και περιφερόταν μαζί με το παιδί (σ.σ.: ο μεγάλος γιος της ήταν στο αυτοκίνητο την ώρα του εγκλήματος). Τους πήρα και πήγαμε στο αστυνομικό τμήμα. Ήταν στενοχωρημένη και φοβισμένη, έτρεμε. Μου είπε "χτύπησα τη Θ...". Τη ρώτησα: "τη σκότωσες"; "Όχι", μου είπε, "ήταν όρθια" και της είπα "πάμε να τη δούμε στο Κέντρο Υγείας"».

Στο βήμα του μάρτυρα ανέβηκε η πιο στενή φίλη του θύματος, η οποία περιέγραψε τις αλλαγές στη ζωή της μετά την αποκάλυψη της παράλληλης σχέσης του συζύγου της. Όπως κατέθεσε, η φίλη της ζούσε υπό το καθεστώς φόβου, με το τηλέφωνό της να χτυπά διαρκώς.

«Όταν πήγαινα σπίτι της, μου ζητούσε να καθίσω μέχρι αργά, μου έλεγε "φοβάμαι". Πήγαινε πολύ νωρίς στο σχολείο για να πάρει τα παιδιά και την είχα ρωτήσει το γιατί και μου έλεγε συνεχώς "φοβάμαι". Μου είχε πει ότι θα έκανε ασφαλιστικά μέτρα... Προσπαθούσα να της πω "κάνε κάτι". Πήγαινε για ψώνια και μου ζητούσε να πηγαίνω μαζί της. Είχε έντονο φόβο, αλλά δεν μπορούσα να ρωτήσω το γιατί. Πιεζόταν πολύ. Δεν ήθελαν τα παιδιά να γυρίσει ο μπαμπάς τους... Τα ήξεραν όλα... Εγώ έβλεπα μία φοβισμένη γυναίκα και μετά το διαζύγιο και δεν μπορούσα να καταλάβω το γιατί, αφού είχαν χωρίσει» κατέθεσε η μάρτυρας. 


*zougla.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου