Pages

ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM / ON AIR

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Έκοψαν το επίδομα σε καρκινοπαθή με 80% αναπηρία

Toν προσωπικό της Γολγοθά βιώνει μία γυναίκα καρκινοπαθής από τα Χανιά με 80% αναπηρία.


Όπως καταγγέλλει, η κα Γ.Κ. ο Δήμος Χανίων της έχει κόψει το επίδομα πρόνοιας, αν και έχει 80% αναπηρία.


«Προσπαθώ να κοιμηθώ, να μη σκέφτομαι, να μην κλαίω, να μη πονώ. Λυπάμαι για το Δήμο Χανίων. Εγώ γύρισα από το εξωτερικό να τους ψηφίσω. Πόσα επιδόματα έχουν δώσει στους δικούς τους με αυτούς που δουλεύουν εκεί. Ο Επίτροπος είναι δίκαιος, αλλά πρέπει να κοιτάζουμε ανθρωπιστικά. Πολλοί άνθρωποι γελούν, γλεντούν, άλλοι πονούν από καρκίνο, είναι ανάπηροι σαν και μένα με 80%, με ιατρείο πόνου, με ένα σωρό φάρμακα. Και μου έκοψαν το επίδομα πρόνοιας. Μίλησα με την προϊσταμένη της Κοινωνικής Υπηρεσίας και μου είπε… Δεν ξέρω ποιος φταίει, πέρασε με αυτά τα λεφτά της βοήθειας μέχρι το Μάιο.

Σήμερα στο αναπηρικό καροτσάκι με βοηθούσε η ψυχολόγος μου και ένα παιδί σεκιούριτι. Εγώ δεν είμαι ζητιάνα. Σπουδάζω ένα παιδί ψυχολογία. Ζητώ το δίκιο. Ποιος είναι εμπόδιο; Εγώ εύχομαι να έρθουν στη θέση μου! Πόσοι γιατροί με βοηθάνε τσάμπα… είναι μορφωμένοι σαν εμένα, βλέπουν τα δάκρυα του πόνου και πονάνε. Θέλω μία απάντηση κε Δήμαρχε!», αναφέρει η κα Γ.Κ. σε ένα ξέσπασμα οργής και αγανάκτησης.

Οι αρμόδιες αρχές παραμένουν άπραγες, όπως σε πολλές άλλες παρόμοιες περιπτώσεις ανθρώπων που καθημερινά δίνουν τον δικό τους αγώνα επιβίωσης, έχοντας απέναντί τους την Πολιτεία.












Πηγή: parakritika.gr

*zougla.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου